Dedzini kalorijas mājās

Cilvēkiem ar saspringtu darba grafiku nav iespēja aiziet uz sporta zāli. Vai tas nozīmē, ka viņiem nav iespēja tikt pie perfektām ķermeņa līnijām? Nebūt ar ne. Pastāv daudzas aktivitātes, kuras īsā laika posmā dedzina tik daudz kalorijas, ko cilvēki sasniedz vienā aktīvā sporta zāles apmeklējumā. Noskaidro, kādi ir lielākie kaloriju dedzināšanas veidi, tepat mājas un pie mājas apstākļos.

Skrituļošana

Sadedzinātās kalorijas: 30 minūtes sadedzina 425 kalorijas.

Skrituļošana ir pirmā aktivitāte mūsu sarakstā, kad runa ir par tauku un kaloriju spridzināšanu īsā laika posmā. Vienlaicīgi tiek nodarbināti gan roku, gan kāju, gan vēdera muskuļi. Šī nodarbe nerada pārāk lielu stresu ceļgaliem un citām locītavām. Protams, šis ir samērā bīstams sporta veids, tāpēc vēlams iegādāties ķiveri, plaukstu sargus, ceļgalu sargus un elkoņu sargus.

Skriešana

Sadedzinātās kalorijas: 30 minūtēs sadedzina 374 kalorijas.

Tipiskam skrējējam formas ir gludas un izteiktas, jo darbojas lielākie ķermeņa muskuļi, kas to nodrošina – kājas, dibens un vēdera muskuļi. Tieši šie muskuļi ir atbildīgi par intensīvāko un ātrāko tauku dedzināšanu katra cilvēka organismā. Lai iegūtu visas skriešanas priekšrocības, uz katra soļa šūpo līdzi savas rokas tuvu pie ķermeņa. Ieslēdz fonam ritmisku mūziku, lai skriešana būtu patīkamāka. Vari nodarboties ar skriešanu kopā ar draugiem, jo būsi pārsteigts, cik tālu var aizskriet vienas pusstundas laikā, tāpēc ar kādu kopā būs daudz interesantāk atklāt jaunas neredzētas vietas.

Lēkšana ar lecamauklu

Sadedzinātās kalorijas: 30 minūtēs sadedzina 340 kalorijas.

Šim treniņam ir jābūt vienam no saraksta augšgalā. Tas ir viens no veidiem, ko dara profesionāli bokseri, kad trenējas sacensībām. Lecamaukla ir iedarbīgs vingrinājums ikvienā sporta zāles treniņu programmā, kuru atbalsta visi spēcīgākie sportisti svara un ķermeņa elastības uzturēšanā. Vislabāk izmanto lecamauklu ar rokturiem, kas garuma ziņā sniedzas līdz padusēm. Aktīvi veic palēcienus, ik pa laikam atpūšoties, bet neieturot pārāk ilgu pauzi kā tikai padzeroties ūdeni. Necenties lekt uz pilnas kājas, pretējā gadījumā kāju locītavas sāks sāpēt un nespēsi ilgi sportot.

Hula – Hoop riņķa griešana

Sadedzinātās kalorijas: 30 minūtēs sadedzina 300 kalorijas.

Lai iegūtu skaistu ķermeni vari izmantot šo metodi, lai dedzinātu liekās kalorijas. Tu pat vari skatīties savu iemīļoto televīzijas raidījumu un vienlaicīgi dedzinot kalorijas. Sportošana nav nemaz tik vienkārša kā var likties. Jo riņķis ir pietiekami smags, liels, un jāgriež vismaz 30 minūtes, vēl labāk, ja stundu tiek trenēts vēders. Riņķim ir jābūt tik lielam, lai noliekot to sev priekšā, tas sasniedz krūšu augstumu.

Dejošana

Sadedzinātās kalorijas: 30 minūtēs sadedzina 221 kalorijas.

Šis varbūt nav lielākais kaloriju dedzināšanas sporta veids, taču joprojām lieliska laika pavadīšana un metabolisma strauja veicināšana. Dejošanai sarakstā ir tādā nozīmē, kā ieslēgt mājās mūziku un skaļi dziedāt līdzi, lēkāt uz dīvāna un dejot pa visu istabu. Galvenais ir saglabāt tempu un nepagurt pie lēnām dziesmām. Izvēlies dziesmas ar ātru ritmu, piemēram, latīņu vai marša ritmu, kā arī neatpūties starp dziesmām.

Enerģētiska pastaiga

Sadedzinātās kalorijas: 30 minūtēs sadedzina 170 kalorijas.

Pastaigas ir ikdienas pasākums, ko mēs darām ik uz soļa. Tikai nedaudz pieliekot soli un iegūstot enerģiskāku ritmu, tu esi ieguvis lielisku sporta aktivitāti. Tā vēl joprojām ir iespēja pavadīt kopā ar draugiem, jo pastaigai ātrā solī nevajadzētu traucēt vienmērīgai sarunai. Tiek darbināti visi muskuļi, tādējādi dedzinot taukus uz kājām, dibena un vēdera. Veic ātrus soļus, saglabājot ķermeni vertikālā stāvoklī un šūpinot rokas uz priekšu un atpakaļ.