Ēdieni, kuri patiesībā nav veselīgi

Laikā, kad centies nodarboties ar fiziskām aktivitātēm un uzlabot ķermeņa izskatu, uzturam ir liela nozīme. Kad runa ir par pārtiku, mēs varam pazust plašajā informācijas apjomā, kas ir ļoti pretrunīgas kviklån. Mārketinga reklāmas bombardē mūsu smadzenes, lai mēs iegādātos daudz vairāk mazu-tauku-satura ēdienus, dabīgus, bez cukura. Taču, kas patiesībā ir labs mūsu organismam, kad nodarbojamies ar sportu? Nosaukšu dažus no produktiem, kuri patiesībā nav nemaz tik veselīgi, kā mēs gribētu domāt.

Salāti (Dažreiz)
Salāti ir kļuvuši par pamatu daudzās fitnesa orientētās maltītēs. Taču, neskatoties uz lielo spiedienu fitnesa dzīvē, salātus var atrast arī visus ātrās ēdināšanas restorānos, gandrīz katrā ēdienā. Tāpēc pavisam viegli būtu pieņemt domu, ka viņi ir paši veselīgākie ēdieni šajos restorānos, bet, nezinot to patiesos komponentus, mēs varam viegli maldīties. Mērces, kuras tiek pievienotas šādos salātos, satur tik daudz kalorijas, ka pat liekas, ka apēst vienu burgeri būtu daudz mazāka skāde. Apmēram vienos šādos ātrā ēdināšanas restorānā ir 1450 kalorijas, kas nemaz nav mazs skaitlis.

Žāvēti augļi
Žāvēti augļi šķiet ir pavisam nevainīgas uzkodas, jo tas ir auglis galu galā. Taču ražotāji izmanto sēra dioksīdu, kā arī pievieno daudz cukuru, lai saglabātu šos augļus svaigus un saldinātu garšu. Kā vieni no sliktākajiem piemēriem, kurus nevajadzētu lietot uzturā, domājot, ka tie ir veselīgi – ananāsu sukādes un žāvētas dzērvenes. Žāvētas dzērvenes vairāk tiek pagatavotas, lai garšotu pēc konfektēm. Lai gan tu joprojām saņem labu vitamīnu, minerālvielu un šķiedrvielu devu, tu neticami ātri vari pārēsties, kas gala rezultātā nav veselīgi, apzinoties pievienoto cukura daudzumu.

Brokastu batoniņi
Protams, brokastu pagatavošana prasa papildus laiku, kas bieži vien no rītiem ir diezgan limitēts. Tā vietā mēs domājam, ka granulu veida, pilns ar šķiedrvielām un olbaltumvielām pilnie brokastu batoniņi būtu piemērotas brokastis. Taču tā vis nav, jo šie mazie brokastu aizvietotāji ir piebāzti ar cukuru, kas nav tas labākais veids, kā sākt dienu. Un, lai gan daži šādi batoniņi tiek reklamēti kā šķiedrvielu, vitamīnu un olbaltumvielu pārpildīti rentefrit lån, faktiski šādas vielas ir ļoti maz. Ja tu meklē kaut ko ātri apēdamu pirms došanās uz darbu, tad paķer sauju riekstu, augli, vai, kamēr ģērbies, uzvāri olu.

Augļu sula
Augļu sula ir viena no lietām, kas ir tikpat kaitīga kā ēst brokastīs kaut ko cukurotu. Lielākā daļa no augļu sulām patiešām satur lielu cukura līmeni. Pat, ja uz iepakojuma rakstīts, ka tā ir 100% tīra no konservantiem, tā viss nebūs. Protams, augļu sula satur daudz vitamīnus, tomēr tā nav tik laba kā svaigi augļi.

Pārtika, kas nesatur cukuru
Bez-cukura pārtikas produktiem ir strauja tendence palielināties produktu tirgū. Šie zemu kaloriju produkti šķiet pārāk labi, lai būtu patiesība, tāpēc, ka tā arī nav. Lai aizvietotu saldinātājus, ražotāji pievieno produktiem cukurotu spirtu, nevis faktisko cukuru, kas it kā dod mazāku kaloriju saturu. Problēma ir tajā, ka organisms pārstrādā cukurotu spirtu savādāk nekā faktisko cukuru. Daļa no pārstrādes procesa notiek, kad ķīmiskās vielas kuņģī nosūta smadzenēm signālu, ka tiek pārstrādāts cukurs. Kad smadzenes domā, ka tiek patērēts cukurs, alkas pēc saldumiem palielinās. Daži pētījumi pat liecina, ka cilvēki, kas patērē vairāk diētiskos dzērienus iegūst daudz vairāk kalorijas.

Ātri pagatavojamā auzu pārslu putra
šāda putra nedara nekādu labumu veselībai. Tā ir aromatizēta, satur cukurus, un tādēļ arī daudz kalorijas. Ja vēlies ēst veselīgi un kā vienu no ēdieniem iekļaut brokastīs auzu pārslu putras, tad iegādājies vārāmās, kurām nepieciešams ilgāks pagatavošanas laiks forbrugslån, pretējā gadījumā neiegūsi nekādu labumu.