Fiziskas aktivitātes aizņemtajiem

Diemžēl mazkustīgs dzīvesveids mūsdienās ir ļoti aktuāla problēma. Daudzi cilvēki, ikdienā neveic nekādas fiziskās aktivitātes un biežākais attaisnojums tam ir laika trūkums. Mēs zinām, ka cilvēki tiešām mēdz būt aizņemti, jo lielākajai daļai ir daudz ikdienas rūpju un pienākumu, taču atlicināt laiku treniņiem un uzturēt sevi labā fiziskā formā var ikviens, ja vien mazliet papūlas. Šeit būs daži padomi, kā atrast laiku fiziskajām aktivitātēm savā aizņemtajā ikdienā un kādi vingrojumi būs visefektīvākie. Un neuztraucies ja tev nedaudz pietrūkst naudas lai iegādātos kādu aprīkojumu, jo mūsu sponsori no Spānijas “creditos baratos” ir parūpējušies apr to lai tu viegli varētu aizņemties un atdot at maziem procentiem!

Celieties agrāk un dodieties paskriet

Daudziem cilvēkiem ir pierasts celties tieši pirms darba. Lielākais vairums pieceļas, sataisās, paēd brokastis un uzreiz dodas strādāt, jo uzskata, ka ilgāks miegs ļaus viņiem būt enerģiskākiem un strādāt produktīvāk, taču tā nav. Enerģiju jūs iegūsiet tieši tad, ja celsieties agrāk un izvingrosieties. Protams, vajadzētu arī kārtīgi izgulēties, tomēr, ja piecelsieties pusstundu agrāk un dosieties īsā skrējienā jūs jutīsiet enerģijas pieplūdumu un jau no pirmās minūtes darbā būsiet spirgts un gatavs darbam. Grūtākais ir pārkāpt sev un sākt to darīt, taču ar laiku izveidosies pieradums un tas kļūs viegli un pat patīkami.

Nomainiet auto vai autobusu pret velosipēdu

Ja miegs jums ir svarīgs un tāpat izdodas izgulēties vien dažas stundas, ir arī citi risinājumi, piemēram, aizvietot motorizēto transportu ar velosipēdu. Jā, arī tas aizņems mazliet vairāk jūsu laika, tomēr, tā ir iespēja apvienot divas vajadzīgas lietas – pārvietošanos un fiziskās aktivitātes. Jūs varat vai nu ar velosipēdu doties uz darbu, vai vienkārši savās ikdienas gaitās. Velosipēds ir normāls transporta līdzeklis ar kuru stundas laikā var nobraukt gandrīz 20 km, taču šāds brauciens būs ļoti labs jūsu fiziskajai veselībai. Braukšana ar velosipēdu gan dedzina kalorijas, gan audzē muskuļus, gan attīsta stāju un balsta sistēmu. Ja katru dienu brauksiet ar velosipēdu, papildus aktivitātes nemaz nebūs vajadzīgas.

Brīvdienas pavadiet aktīvi

Ja ikviena ir patiešām saspringta un darba dienās atlicināt laiku sportam nu nekā neizdodas, tad vismaz brīvdienas gan pavadiet tik aktīvi, cik iespējams. Dodieties pastaigās, pārgājienos, izbraucienos ar velosipēdu utt. Šādas aktivitātes ir ne vien labas veselībai un ķermenim, bet arī ļoti aizraujošas un palīdzēs kārtīgi atpūsties. Ja jums ir bērni, noteikti variet ar viņiem kopā paspēlēt kādas sporta spēles, piemēram, futbolu, basketbolu vai volejbolu. Brīvdienās varat arī doties uz sporta zāli vai nopietnāk pavingrot.

Katru vakaru veltiet pus stundu vingrojumiem

Visbeidzot, vajadzētu tomēr katru vakaru atrast mazliet laika vingrojumiem. Ja jums ir sēdošs vai stāvošs darbs, ļoti vajadzīgas ir regulāras sportiskas aktivitātes. Tām nav jābūt ilgām un sarežģītām, bet katru vakaru mazliet pastaipīties un pavingrot vajadzētu, lai uzlabotu asinsriti, dedzinātu kalorijas un trenētu spēku. Ja jūs domājat, ka jums tam nav laika, padomājiet, kā produktīvāk izmatot savu laiku. Varbūt varat kādus darbus apvienot? Piemēram, ja katru vakaru jūs noskatāties kādu seriālu, varat tā skatīšanos apvienot ar vingrošanu. Atcerieties, ka arī desmit minūšu ilgs treniņš ir labāks par nekādu treniņu.