Ziemas aktivitātes visai ģimenei

“Mammu, ārā ir ļoti auksts – paliksim iekšā!” Neļauj, lai aukstais laiks attur tevi un tavu ģimeni no āra aktivitātēm credit online. Arī ziemas laikā var saglabāt savu fizisko formu un nodarboties ar dažādām aktivitātēm. Viss, kas ir nepieciešams – pienācīgi saģērbties. Jo kā saka: “Nav slikti laika apstākļi, ir tikai nepiemērots apģērbs.” Uzvelc galvā cepuri, apsien lielāku šalli un nodrošinies ar diviem cimdu pāriem. Galvenais ir izvēlēties sporta aktivitāti, kas sagādā prieku un jautrus brīžus visai ģimenei. Saglabāt sportiskās aktivitātes ziemas laikā liekas grūti, bet uz pavasari vienmēr jau vēlamies būt sportiski un izturīgi. Lai nodrošinātu sev un ģimenei izklaides un dedzinātu kalorijas, ieteikšu dažas aktivitātes, kuras ir piemērotas tieši ziemas apstākļiem.

Braukšana ar kamaniņām

Ja ārā ir bieza sniega kārta, dodies uz vietējo kalniņu un pavadi jautru dienu, braucot ar kamaniņām. Šāds sporta veids ir tikpat iespaidīgs kā viens aerobikas treniņš. Braukšana ar kamaniņām nodarbina vairākas muskuļu grupas, kuras nepieciešamas, lai vadītu. Kā arī piepūli rada došanās augšā uz kalnu, velkot aiz sevis ragavas. Patiesībā, dodoties augšā uz kalna sniedz vislielāko labumu ķermenim – kāpšana ir lielisks kāju muskuļu treniņš. Cik daudz kalorijas tu sadedzināsi šajā aktivitātē, tas ir atkarīgs cik braucienus veiksi. Ja kalns ir tik augsts, lai tikšana uz virsotni prasītu ap 30 minūtēm, tas nozīmē, ka viens šāds kāpiens var sadedzināt pat 240 kalorijas.

Distanču slēpošana

Distanču slēpošana ir viens no efektīvākajiem ziemas treniņiem, jo vienlaicīgi tiek nodarbināta augšējā un apakšējā ķermeņa daļa. Jebkurš slēpotājs apliecinās, ka tas ir grūts sporta veids, taču kalorijas tiek dedzinātas neprātīgā ātrumā. Aptuveni 30 minūšu slēpošana spēj sadedzināt 340 kalorijas. Kā vienu no priekšrocībām šai aktivitātei varētu piebilst, ka to var darīt pat tuvākajā piemājas parkā, turklāt bez maksas.

Kalnu slēpošana

Kaut arī pacēlāja biļetes un citi izdevumi padara kalnu slēpošanu par dārgu ziemas sporta aktivitāti, tas ir liels fitnesa treniņš un var nodrošināt jautrus piedzīvojumus visai ģimenei. Tas nav tik intensīvs kaloriju deglis kā distanču slēpošana, bet joprojām galu galā 30 minūtes slēpojot var sadedzināt vismaz 240 kalorijas. Lielākā daļa slēpošanas entuziasti ar šo sporta aktivitāti nodarbojas vairākas stundas no vietas, tāpēc kaloriju sadegšana var strauji palielināties.

Slidošana

Slidošana ir vēl viens ziemas sporta veids, kas ir lieliski pavadāms kopā ar ģimeni credit nevoi personale. Tāpat kā visiem sporta veidiem – cik ilgi tu ar to nodarbosies, tik liels būs gala kaloriju zudums. Slidošana, salīdzinājumā ar kalna slēpošanu ir lētāks sporta veids, turklāt, nav nepieciešams iegādāties slidu pāri, jo daudz halles piedāvā īrēt ekipējumu.

Hokejs

Varat savākties pāris draugi vai spēlēt komandu spēli pret kaimiņu ģimeni. Draudzīga konkurence var uzturēt slidošanu ilgāku un patīkamāku, un, jo ilgāk slido, jo, protams, vairāk kalorijas sadedzini. Taču, lai spēlētu hokeju, it īpaši bērniem, nepieciešams iegādāties speciāls aprīkojums. Ja ne ķiveres un ceļu sargi, tad vismaz koka nūjas ir nepieciešamas, elementārai hokeja spēlei.

Pikošanās

Laikā, kad sākušās ziemas brīvdienas, vecākiem un bērniem ir iespēja lieliski pavadīt laiku kopā. Ja ārā valda skaista balta ziema, tad spēles pa kupenām un pikojoties ir lieliska laika pavadīšana. Jūs varat pat sadedzināt no 200 līdz 400 kalorijām stundā. Sniega vīra celšana rada bērnos radošu domāšanu. Tāpat var lipināt kopā sniega cietoksni un spēlēt piku kariņus. Varat izveidot sniega eņģeļu koloniju visa pagalma garumā, noguļoties sniegā un ar rokām taisot spārnus.